Abercrombie dla dzieci, młodzieży i nastolatków

Amerykańska marka odzieżowa Abercrombie została założona już w 1892 roku w Nowym Jorku i przez lata miała różne style i grupy docelowe. Pierwotnie marka skupiała się całkowicie na aktywności na świeżym powietrzu i ubierała takie sławy jak prezydent Theodore Roosevelt czy pisarz Ernest Hemingway. Wygodna i stylowa sylwetka pozostała do dziś, a marka oferuje ubrania, które mają być łatwe do noszenia na co dzień.

Dyskretny branding, zrównoważony rozwój i włączający wizerunek

Abercrombie mocno stawia na dyskretny branding, więc jest to właściwy wybór dla tych, którzy nie chcą dużych i widocznych logotypów. Styl jest swobodny i wygodny, z modnymi ubraniami z komfortowych materiałów. Marka kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój i jest także partnerem kilku organizacji, które wpływają na społeczeństwo i tworzą w nim zmiany. Przykładem jest The Trevor Project, który działa na rzecz zmniejszenia ryzyka samobójstw wśród młodych osób LGBTQ+.

Abercrombie oferuje nostalgię Y2K z nowoczesnym akcentem

Marka używa dużo denimu i bawełny do stworzenia klasycznego codziennego wyglądu. Obecny trend mocno nawiązuje do tego, co było modne na przełomie tysiącleci, ale oczywiście we współczesnej wersji, dzięki czemu styl idealnie pasuje do teraźniejszości. Ultra luźne dżinsy, wide-leg, bluzy z kapturem, t-shirty inspirowane vintage i flanela to tylko kilka przykładów typowych ubrań od Abercrombie.

Styl jest swobodny i ma sprawiać wrażenie eleganckiego, ale jednocześnie być zestawami, które można złożyć bez większego wysiłku. To marka odzieżowa dla młodzieży i młodych dorosłych, którzy szukają ubrań wygodnych, często pojawiających się w mediach społecznościowych, nostalgicznych we współczesnym wydaniu i pasujących do trendów takich jak minimalist core, clean girl, preppy i casual.

Abercrombie