Gina Tricot Young 14+ dla dzieci, młodzieży i nastolatków
Gina Tricot Young 14+ to linia młodzieżowa Gina Tricot. Alternatywa dla starszych nastolatków, którzy chcą nosić klasyczny styl Giny, ale w połączeniu z młodzieżowymi trendami i wyrazem. Young 14+ jest sprzedawany zarówno w wybranych sklepach, jak i online. Marka stała się bardziej świadoma zrównoważonego rozwoju w ostatnich latach i współpracuje z WWF w celu poprawy swojego łańcucha produkcyjnego.
Część szwedzkiej mody od 1997 roku
Gina Tricot to szwedzka firma założona w 1997 roku z siedzibą i magazynem w Borås. Marka jest obecna w całej Skandynawii i znana niemal wszystkim. Jej ubrania to cenione wybory wygodnej i stylowej mody zarówno na co dzień, jak i na przyjęcia.
Jako część Gina Tricot, Gina Tricot Young 14+ wypełnia lukę między główną marką a Gina Tricot Young. Young jest dla grup wiekowych 9–14 lat i obejmuje rozmiary od 134 do 170 cm, podczas gdy Young 14+ jest dla starszych nastolatków i młodych dorosłych i obejmuje rozmiary od XXS do L. To wskazówka, że zaczynamy dorastać i potrzebujemy rozmiarów, które różnią się czymś więcej niż tylko długością.
Przystępna cenowo moda dla młodzieży
Gina Tricot Young 14+ ma wszystko, czego potrzebują nastolatki. To przystępna cenowo i modna odzież, która pasuje zarówno na co dzień, na imprezę, jak i do domowego relaksu. Często stosowane są materiały ze stretchem dla dobrego i wygodnego dopasowania, ale także ubrania w modelu oversize, miękkie materiały oraz kolorowe detale. W asortymencie zawsze znajdziesz klasyki, takie jak dżinsy w różnych praniach i fasonach, bluzy z kapturem, swetry dzianinowe, topy, odzież wierzchnią, stroje kąpielowe i wygodne ubrania. Tutaj znajdziesz zarówno podstawowe rzeczy, najnowsze trendy, jak i sezonowe must-have w kombinacji, która równie dobrze pasuje do szkoły i pracy dorywczej, jak i do wszystkich weekendowych rozrywek.
Z nowym podejściem do zrównoważonego rozwoju
Podobnie jak wszyscy inni współcześni producenci odzieży, Gina Tricot jest świadomy tego, że zwiększone zaangażowanie w zrównoważony rozwój jest konieczne dla środowiska. Dzięki współpracy z WWF szczególny nacisk położono na kwestie wodne i wybór materiałów. Marka ma na celu wyprodukowanie do 2028 roku wszystkich swoich ubrań z materiałów i z zastosowaniem procesów, które są bardziej zrównoważone ze środowiskowego punktu widzenia. To z jednej strony ambicje, ale firma już rozpoczęła tę podróż kilkoma inicjatywami we właściwym kierunku.